Rozmowa z przyjacielem

Ostatnio tak dużo na głowie, prezentacje, kolokwia, zaliczenia. Na szczęście już za chwilę, za momencik, koniec i upragnione przez wszystkich wakacje! O wakacyjnych planach i nie tylko porozmawiałam dziś z moja przyjaciółką Gabrysią.

Ja: Uff, już prawie wszystko zaliczone! Jeszcze tylko egzamin i wakacje! Co planujesz? Zamierzasz iść do pracy czy będziesz się obijać?
Gabi: Nawet mi nie mów. Tak się cieszę, że mamy to już za sobą! A jeśli chodzi o wakacje, to wybieram się do pracy, ale tylko na miesiąc, przecież trzeba też trochę odpocząć.
Ja: To podobnie jak ja. Mam zamiar popracować przez miesiąc lub półtora i zaoszczędzić trochę kasy na wakacyjne szaleństwa haha..
Gabi: No dokładnie, tylko po to tam idę haha. A gdzie się wybierasz na wakacje? Gdzieś nad polskie morze czy za granicę?
Ja: Daj spokój, ostatnio nad polskim morzem trafiłam na taką pogodę, że połowę czasu przeleżałam z gorączką.. dlatego teraz planuję wyjazd do Chorwacji, a dokładniej do Dubrownika. Podobno jest tam bardzo pięknie.
b62622ee37c3fab3a3059f82c570bab0.jpg
Gabi: No co Ty gadasz? Ja, razem z Damianem, też planujemy pojechać do Chorwacji. Stwierdziliśmy, że w tym roku chcemy mieć pewniaka, jeśli chodzi o pogodę. Tylko leżeć na plaży, opalać się i pić drinki 😛 A kiedy masz zamiar jechać? I z kim? My myśleliśmy nad wrześniem, bo wtedy jest dużo taniej.
Ja: No dokładnie bo w Polsce to różnie bywa z tą pogodą. Ja planuję pojechać z Mateuszem, Judytą i Marcinem, jakoś na początku sierpnia – staraliśmy się wybrać taki termin aby każdemu pasowało. Jeśli chodzi o ceny to Chorwacja chyba i tak należy do tych tańszych miejsc – w przeciwieństwie do naszego wybrzeża haha.. a do jakiej miejscowości się wybieracie?
Gabi: Jeszcze nie myśleliśmy nad konkretnym miejscem, ale w ten weekend chcemy już wybrać jakąś ofertę. Jeśli chodzi o wakacje w Polsce to też nie ma co narzekać, nie jest tak źle. Wręcz przeciwnie, jest wiele pięknych miejsc, które można zwiedzić. My oprócz Chorwacji mamy zamiar wybrać się m.in. w Bieszczady i na Mazury.

19141540_1500909879969284_604682422_n19141452_1500909783302627_1292590189_n

Ja: Noo, to zapowiada się całkiem fajnie. Mam tylko nadzieję, że uda nam się złapać jakąś pracę.
Gabi:  Na pewno coś się znajdzie. Czuję, że te wakacje będą świetne 🙂
Ja: Ja też! A po nich kolejny rok studiów do przetrwania..
Gabi: Damy radę! A póki co wczujmy się już w wakacyjny klimat 😃
HOLIDAYS! 🌴

Skomentuj

